Regulamin sklepu
Złożenie zamówienia w sklepie affglam.pl jest równoznaczne z akceptacją wszystkich warunków oraz informacji zawartch w niniejszym regulaminie.
I. Warunki ogólne
1. Sklep internetowy, znajdujący pod adresem www.affglam.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. W szczególnych przypadkach zamówienia mogą być składane również telefonicznie lub e-mailem.
2. Właścicielem sklepu internetowego www.affglam.pl jest:
AFFGLAM ANNA JACKÓW ul. Alpejska 3/2 50-573 Wrocław NIP 8992587425 Regon 021773734.
3. Zawartość sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66, ust.1 Kodeksu Cywilnego.
4. Ceny wszystkich produktów zawartych w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz podane są w złotych polskich. Każdy klient kupując w naszym sklepie otrzymuje paragon.
5. Sklep AffGlam.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen i wycofania towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień potwierdzonych oraz przyjętych do realizacji.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
1. Klienci robiąc zakupy w naszym sklepie mogą się zarejestrować bądź dokonać zakupu jako gość.
2. Zamówienia można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka.
3. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którymi będzie można potwierdzić złożenie zamówienia. Na wskazany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia, następnie Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej, która zawiera informację o przyjęciu zamówienia do realizacji i zawarciu umowy sprzedaży. W momencie otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
4. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
5. Wysyłka większości towarów następuje do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na naszym koncie bankowym lub powiadomienia o wysyłce za pobraniem. Jeżeli czas wysyłki towaru jest dłuższy to jest on podany przy konkretnym produkcie. Do czasu wysyłki należy sobie doliczyć jeszcze czas dostraczenia produktu przez przewoźnika ok.1-2 dni robocze.
6. Formy płatności dostępne w sklepie to:
- Płatność PayPal.
- Przelew na konto sklepu. Przy wpłacie na konto w tytule przelewu proszę podć imię, nazwisko oraz numer zamówienia, który pozwoli zidentyfikować wpłacajęcego.
Dane do przelewu:
Anna Jacków AffGlam
ul. Alpejska 3/2
50-573 Wrocław
nr konta (mBank) 27 1140 2004 0000 3502 7409 2144
- Płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa).
- Płatność on-line za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl ( uregulowanie płatności kartą kredytową i e-przelewem ).
7. KOSZTY WYSYŁKI
Wszystkie zamówienia składane w sklepie affglam.pl realizowane są przez Pocztę Polską (przesyłki priorytetowe).
Koszty wysyłki na terenie Polski są następujące:
Paczkomat INPOST - 15,99 czas dostawy 1-2 dni robocze
Kurier INPOST przedpłata - 17,99 czas dostawy 1-2 dni robocze
Kurier INPOST pobranie - 23zł czas dostawy 1-2 dni robocze
Kurier DPD przedpłata - 20zł czas dostawy 2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie - 24,99 czas dostawy 2-3 dni robocze
Poczta Polska - 0zł czas dostawy 16-25 dni robocze
W przypadku przesyłki zagranicznej koszt ustalany jest indywidualnie i w przypadku zwrotu bądź wymiany klient ponosi koszty przesyłek w obie strony.
8. Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.
9. W przypadku złożenia zamówienia na kwotę przekraczającą 1000zł sklep affglam.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia bądź w wyjątkowych przypadkach anulacji całego zamówienia.
10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
11. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
12. Sklep affglam.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
III. Zwroty i wymiana
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość ma 14 dni kalendarzowych (wliczając soboty i niedziele) liczonych od otrzymania produktu, na odstąpienie od umowy kupna. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając stosowne oświadczenie. Klient może posłużyć się formularzem przygotowanym przez nasz sklep, który jest do pobrania poniżej, który należy uzupełnić, przy czym stosowanie jego nie jest obowiązkowe. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży należy wysłać na adres AFFGLAM ANNA JACKÓW ul. Swobodna 37 lok. 14.7 50-088 Wrocław. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można również wysłać elektronicznie na adres [email protected], w ciągu 24h roboczych potwierdzamy, że oświadczenie do nas dotarło w przeciwnym wypadku e-mail do nas nie dotarł i prosimy o ponownie wiadomości. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia w którym odstąpił od umowy zwrócic produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru, chyba, że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. W przypadku wymiany czas 14 dni liczymy od otrzymania pierwszej paczki. Do każdego zwrotu towaru należy dołączyć paragon oraz protokół zwrotu towaru, który można pobrać poniżej (można skorzystać z naszego formularza, jednak nie jest to obowiązkowe, formularz może być wydrukowany lub napisany ręcznie, ale musi zawierać wszystkie poniższe punkty). Proszę wypełnić wszystko oprócz NR PROTOKOŁU, NR ZAMÓWIENIA, NR PARAGONU, DATY WYSTAWIENIA PARAGONU, CZY SPRZEDAWCA PRZYJĄŁ TOWAR) i własnoręcznie podpisać. Zwroty niepełnowartościowe tj. bez paragonu albo protokołu zwrotu towaru będą odsyłane z powrotem na koszt klienta.
Pobierz protokół zwrotu towaru, plik PDF
Pobierz protokół zwrotu towaru, plik DOC
W przypadku zwrotu należy dotrzymać nieprzekraczalnego terminu 14 dni kalendarzowych (wliczając soboty i niedziele). Zwroty towaru po terminie nie będą przyjmowane. Produkt nie może nosić śladów użytkowania - nie może być ubrudzony (np. podkładem), nie może pachnieć proszkiem do prania ani perfumami, musi posiadać wszystkie metki.
Wszystkie zwroty po terminie są odsyłane automatycznie na koszt kupującego.
Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt klienta oraz będę podstawą nieuwzględnienia zwrotu. Klient ponosi koszty odesłania przesyłki do nas. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku zwrotu części zamówienia zwracamy wartość zwróconych rzeczy bez kosztów wysyłki. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatów (chyba, że wcześniej umówimy się na taka formę zwrotu bądź wymiany). W przypadku zwrotu po wcześniejszej wymianie czas na zwrot 14 dni liczymy od otrzymania pierwszej paczki. Jeżeli po wymianie towar jest jednak zwracany klient musi nadac paczkę maksymalnie dzień po otrzymaniu drugiej paczki. Jeżeli warunki wymiany jakie proponujemy nie odpowiadają konsumentowi prosimy składać oddzielne zamówienie na nowe produkty.
Paczkę prosimy odesłać na adres do zwrotów: AFFGLAM Anna Jacków ul. Swobodna 37 lok. 14.7 50-088 Wrocław tel 669444048.
Nie ma możliwości zwrotu stacjonarnie i do paczkomatu.
Pieniądze za zakupiony towar, bez względu na wybór płatności, zwracamy zawsze przelewem na wskazane konto do 14 dni od otrzymania przesyłki.
3. Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny. W przypadku wymiany rzeczy na inny rozmiar pokrywamy koszty wysyłek. W celu rezerwacji towaru na wymianę prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny, jeżeli nie odbieramy prosimy wysłać sms o treści "wymiana", wtedy oddzwonimy. Jeżeli po wymianie klient zwróci towar to w tym przypadku nie zwracamy kosztów wysyłek (od kwoty zwrotu odejmiemy poniesione koszty wysyłek) i wymiana jest na koszt kupującego.
REKLAMACJE
Klient ma prawo składać reklamacje w sprawie zakupionych produktów. Wszelkie uszkodzenia towarów należy niezwłocznie zgłosić mailowo bądź telefonicznie po rozpakowaniu paczki podając dokładnie co stało się z produktem.
W przypadku nieodebrania przesyłki zamówionej w sklepie www.affglam.pl klient poniesie koszty wysłania przesyłki oraz późniejszego powrotu do nas (klient zapłaci za przesyłkę w dwie strony).
IV.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu przy czym jego zmiany wchodzą w życie wraz z umieszczeniem go na stronie internetowej sklepu.
2. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.