W przypadku zwrotu należy dotrzymać nieprzekraczalnego terminu 14 dni kalendarzowych (wliczając soboty i niedziele). Zwroty towaru po terminie nie będą przyjmowane. Produkt nie może nosić śladów użytkowania - nie może być ubrudzony (np. podkładem), nie może pachnieć proszkiem do prania ani perfumami, musi posiadać wszystkie metki.

Wszystkie zwroty po terminie są automatycznie odsyłane na koszt kupującego.

Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt klienta oraz będę podstawą nieuwzględnienia zwrotu.

WYMIANA

Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny. W przypadku wymiany rzeczy na inny rozmiar bądź model pokrywamy koszty wysyłek. W celu rezerwacji towaru na wymianę prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny, jeżeli nie odbieramy prosimy wysłać sms o treści "wymiana", wtedy oddzwonimy.

ZWROT

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość ma 14 dni kalendarzowych liczonych od otrzymania produktu, na odstępienie od umowy kupna. Do każdego zwrotu towaru należy dołączyć paragon oraz protokół zwrotu towaru, który można pobrać poniżej (protokół może być wydrukowany lub napisany własnoręcznie, ale musi zawierać wszystkie poniższe punkty). Proszę wypełnić wszystko oprócz NR PROTOKOŁU, NR ZAMÓWIENIA, NR PRAGONU, DATY WYSTAWIENIA PARAGONU, CZY SPRZEDAWCA PRZYJĄŁ TOWAR) i własnoręcznie podpisać. Zwroty niepełnowartościowe tj. bez paragonu albo protokołu zwrotu towaru będą odsyłane z powrotem na koszt klienta.

Pobierz protokół zwrotu towaru, plik PDF
Pobierz protokół zwrotu towaru, plik DOC

Towar nie może mieć żadnych oznak użytkowania oraz musi posiadać wszystkie metki. Klient ponosi koszty odesłania przesyłki do nas. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (jeżeli w sklepie była opcja darmowej dostawy i klient z niej nie skorzystał to nie zwracamy kosztów przesyłki). W przypadku zwrotu części zamówienia zwracamy wartość zwróconych rzeczy bez kosztów wysyłki. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatów (chyba, że wcześniej umówimy się na taka formę zwrotu bądź wymiany).

W przypadku zwrotu po wcześniejszej wymianie czas na zwrot 14 dni liczymy od otrzymania pierwszej paczki. Jeżeli po wymianie towar jest jednak zwracany klient musi nadać paczkę maksymalnie dzień po otrzymaniu drugiej paczki. Jeżeli warunki wymiany jakie proponujemy nie odpowiadają konsumentowi prosimy składać oddzielne zamówienie na nowe produkty.                                                                              

Paczkę prosimy odesłać na adres do zwrotów: AFFGLAM Anna Jacków ul. Swobodna 37 lok. 14.7 50-088 Wrocław tel 669444048. Jest to jedyny adres do zwrotu towaru (paczki odsyłane na paczkomaty, adresy z etykiet, siedziby firm kurierskich, niestety takie również się zdarzają nie mają możliwości zostać odebrane).

Nie ma możliwości zwrotu stacjonarnie oraz do paczkomatu.

Pieniądze za zakupiony towar, bez względu na wybór płatności, zwracamy zawsze przelewem na wskazane konto do 14 dni od otrzymania przesyłki. Klient ponosi koszty odesłania przesyłki do nas.

Nie wysyłamy automatycznych powiadomień o otrzymaniu zwrotu (nie odpowiadamy również na maile, smsy czy zwrot do nas dotarł). W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwracamy pieniądze na wskazane konto (1 dzień liczymy od dnia następującego po dniu otrzymania paczki, jeżeli 14 dzień wypada w weekend bądź święto, przechodzi na najbliższy dzień roboczy). Mają Państwo nr przesyłki, więc w systemie na stronie przewoźnika jest data kiedy paczka do nas dotarła i od tego czasu mamy 14 dni na zwrot środków.