UWAGA! 

W przypadku zwrotu należy dotrzymać nieprzekraczalnego terminu 14 dni kalendarzowych (wliczając soboty i niedziele). Zwroty towaru po terminie nie będą przyjmowane. Produkt nie może nosić śladów użytkowania - nie może być ubrudzony (np. podkładem), nie może pachnieć proszkiem do prania ani perfumami, musi posiadać wszystkie metki.

Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt klienta oraz będę podstawą nieuwzględnienia zwrotu.

WYMIANA

Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny. W przypadku wymiany rzeczy na inny rozmiar pokrywamy koszty wysyłek. W celu rezerwacji towaru na wymianę prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny, jeżeli nie odbieramy prosimy wysłać sms o treści "wymiana", wtedy oddzwonimy.

ZWROT

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość ma 14 dni kalendarzowych liczonych od otrzymania produktu, na odstępienie od umowy kupna. Do każdego zwrotu towaru należy dołączyć paragon oraz protokół zwrotu towaru, który można pobrać poniżej (protokół może być wydrukowany lub napisany własnoręcznie, ale musi zawierać wszystkie poniższe punkty). Proszę wypełnić wszystko oprócz NR PROTOKOŁU, NR PRAGONU, DATY WYSTAWIENIA PARAGONU, CZY SPRZEDAWCA PRZYJĄŁ TOWAR) i własnoręcznie podpisać. Zwroty niepełnowartościowe tj. bez paragonu albo protokołu zwrotu towaru będą odsyłane z powrotem na koszt klienta.

Pobierz protokół zwrotu towaru, plik PDF
Pobierz protokół zwrotu towaru, plik DOC

Towar nie może mieć żadnych oznak użytkowania oraz musi posiadać wszystkie metki. Klient ponosi koszty odesłania przesyłki do nas. Jeżeli konsument wybrał sposób dosawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dosawy dostępny w sklepie internetowym sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (jeżeli w sklepie była opcja darmowej dostawy i klient z niej nie skorzystał to nie zwracamy kosztów przesyłki). W przypadku zwrotu części zamówienia zwracamy wartość zwróconych rzeczy bez kosztów wysyłki. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatów (chyba, że wcześniej umówimy się na taka formę zwrotu bądź wymiany). W przypadku zwrotu po wcześniejszej wymianie czas na zwrot 14 dni liczymy od otrzymania pierwszej paczki. Paczkę prosimy odesłać na adres do zwrotów:

Pasaż Zielińskiego

AffGlam Anna Jacków

ul. Swobodna 37, lok.14.7

50-088 Wrocław

Pieniądze za zakupiony towar zwracamy przelewem na wskazane konto do 14 dni od otrzymania przesyłki. Klient ponosi koszty odesłania przesyłki do nas.

Nie wysyłamy automatycznych powiadomień o otrzymaniu zwrotu (nie odpowiadamy również na maile, smsy czy zwrot do nas dotarł). W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwracamy pieniądze na wskazane konto. Mają Państwo nr przesyłki, więc mogą sobie sprawdzić na stronie przewoźnika kiedy paczka do nas dotarła.